El mananca fiinca ii este foame.
Aceste licee sunt frumoase.Este o alee insorita. El are o idee stralucita. El a gasit o cheie misterioasa.
El nu poate veni astazi fiindca este bolnav . Aceste licee sunt printre cele mai bune . Mariu a avut o idee buna . El a pierdut o cheie de la dulap .
Aceste licee sunt cele mai bune.Eu am mers pe o alee. Ana a gsit o cheie pe masa.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T18:21:21+02:00
Eu joc la fotbal fiindca imi place sportul
Astazi am gasit un portofel pe alee
Intodeauna imi vine cate o idee mareata in minte
Ieri, am pierdut cheia de la apartament
17 4 17
2014-03-25T18:22:14+02:00
L-am certat fiindca a facut ceva rau.
Am vizitat acele licee.
Pe o alee sunt porumbei.
A avut o idee buna.
A pierdut o cheie in autobuz.
15 4 15