Răspunsuri

2014-03-25T18:18:39+02:00
A nu-i sta cuiva gura= a vorbi fara intrerupere
A sta deoparte = a se ţine în rezervă,a nu se amesteca
A sta în mâna cuiva =a fi în puterea sau la discreţia cuiva
A-i sta cuiva pe limbă = a fi pe punctul de a spune ceva ce nu trebuie
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T18:19:46+02:00
A nu-i sta cuiva gura = a vorbi fără întrerupere
A nu-i sta cuiva gura = a vorbi fără întrerupere
A sta pe loc = a stagna
A sta la locul său = a nu-şi părăsi locul
A sta deoparte = a se ţine în rezervă, a nu se amesteca
A sta în mâna cuiva  a fi în puterea sau la discreţia cuiva
A-i sta cuiva pe limbă = a fi pe punctul de a spune ceva ce nu trebuie... eu am facut cu expresii cu tot dar sper ca te-am ajutat
10 4 10