Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T17:23:05+02:00
Nimeni nu ne poate desparti. Suntem o singura fiinta. Daca traiesc este datorita sprijinului si dragostei tale. Traiesc prin dragostea ta. Imi gasesc sprijinul in iubirea ta. Astazi, te iubesc mai mult ca oricand!
3 5 3
2014-03-25T17:23:27+02:00
Rezolvare:                                                                                                                         Cu ce sa incep?chiar nu stiu cu ce sa incep.Hai sa incep cu sentimentele pe care le simt pentru tine,cu acei fluturi care inca nu ies din stomacul meu,cu acele priviri ce ne le aruncam.Daca as avea curaj,as vrea sa-ti spun toate acestea si,mai ales,cat de mult te iubesc.Doar cei ce au o destul curaj pot spune toate acestea,.Nu iti face griji,voi il voi avea.Te iubesc.
punctulete?:))
ti l-am dat pe al meu,si eu am avut asa la romana pe azi ca tema si mi-a zis ca e buna :)