Răspunsuri

2014-03-25T16:29:19+02:00
Dacă este triunghi dreptunghic isoscel rezultă că⇒cateta 1=cateta 2=12
Aria este egală cu=cateta 1 ori cateta 2 supra ipotenuză
Ipotenuza se află prin teorema lui Pitagora:
⇒ipotenuza²=cateta²+cateta²=12²+12²=144+144=288
   ipotenuza=√288=12√2 cm
Acum ştim că arai este egală cu:  \frac{12·12}{12√2} Se simplifică 12 cu 12 prin 12, la fiecare 12 rămânând doar 1. Obţinem:
Aria= \frac{12}{√2}     Raţionalizăm cu √2⇒Aria= \frac{12√2}{2}
Simplificăm 12 cu 2 prin 2, la 2-ul de jos rămâne 1 iar la 12 rămâne 6.⇒Aria=6√2 cm²
Sper că te-am ajutat! :)
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T16:33:44+02:00
Aria unui triunghi dreptunghic (isoscel) = cateta1 inmultit cu cateta 2, totul supra 2.
Deci, deoarece triunghiul e isoscel, catetele sunt congruente si au amandoua 12cm.
De aici ajungem la : 12 ori 12 supra 2, rezulta 144 supra 2.
Aria o sa fie egala cu 72 cm patrati
Sper ca te-am ajutat :):P
14 4 14