Răspunsuri

2014-03-25T16:10:37+02:00
Pai spune ca ramane in primul 392, deci raspunsul este 392 in primul depozit, iar in al doilea 695. Nu ai de facut niciun calcul

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T16:18:34+02:00
Cati saci sunt in primul depozit? 392+284=676 Dar in al doilea? 695-284=411 Raspuns:I-676;al II-lea-411
multumesc
nu te intreaba cati saci au fost in depozit, ci cati sunt daca muta acei saci...la n,,,a!
e o problema cu talc, adica de logica, nu de calcule
Iti zice "daca" deci inseamna ca este o actiune ce nu s-a intamplat. Intrebarea ne zice cati sunt, nu cati ar fi.