Răspunsuri

2014-03-25T16:07:10+02:00
In zinele muntoase cu altitudini foarte inalte
adica cu densitatea sub medie ?
pai unde sun altitudini inalte e frig, si daca e frig nu o sa intalnesti atat de multe persoane cum sunt la oras
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T22:15:40+02:00
Bucuresti-Ilfov este regiunea cu cea mai mare densitate a populatiei - 1.226 locuitori/kmp. Cea mai mica densitate a populatiei este in Vest (judetele Arad, Caras-Severin, Hunedoara si Timis - 60 locuitori/kmp.

2 5 2