Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T16:19:33+02:00
Era o zi frumoasa  de vara.
  Eu impreuna cu sora mea  ne jucam cu mingea.
Dupa ce ne'am jucat am fost la munca la tata si l-am ajutat sa modeleze o vaza din lut.
Am fost la targ si am gasit cumparator.Am luat bani frumosi pe ea.
5 4 5
2014-03-25T16:32:15+02:00
                                                         La scoala

La scoala este frumos ! Inveti , si faci multe lucruri .
Copii au de munca . Doamna invatatoare le-a zis ca modeleze  , a jucat jocuri  , ca de exemplu '' Fata ascunsele-a '' si Maria , cea mai buna eleva a gasit toti elevi .
  E asa frumos la scoala !

1 1 1