Pe o alee dintr-un parc sunt tei si castani.intre doi tei consecutivi sunt 6 castani.numarul castanilor este cu 69 mai mare decat cel al teilor.
Afla cati tei si castani suntn,daca la ambele capete sunt tei.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T15:21:36+02:00
T 111111 T 111111T............... t
PENTRU A FORMA GRUPE COPLETE DE UN TEI SI 6 CASTANI MAI ADAUGAM ULTIMULUI TEI 6 CASTANI 
69+6=75
aCUM AVEM CU 75 DE CASTANI MAI MULTI DECAT TEI.
1. cATE GRUPE SE FORMEAZA? 75;5=15
AM 15 GRUPE SI O GRUPA ESTE FORMETA DIN UN TEI SI 6 CASTANI
15 TEI
15X6=90 90-6=84 CASTANI
9 4 9
  • Utilizator Brainly
2014-03-25T15:29:59+02:00
Tei    I____I____I____I ..........69........... ⇒ diferenta dintre castani si tei
cas. I____I____I____I____I____I____I
tei    I____I____I____I+1

 Diferenta este 69 .
 69:3=23 ( o parte )
 23x3=69 ( tei )
 23x6=138 ( castani )
 69+1=70 ( tei )

Verificare : 138-69=69
6 3 6