Copiii au impodobit sala de clasa pentru o serbare. Ei au folosit 18 baloane, ghirlande de 3 ori mai putine, iar stelute cu 28 mai multe decat ghirlande.
Cate stelute au folosit copiii? Multumesc! :3 :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-25T14:56:26+02:00
18:3=6 ghirlande
28+6=34 stelute 

 R:34 stelute 
2014-03-25T14:58:59+02:00
18:3=6(ghirlande)                                                                                                                  28+6=34(stelute)