mai spune-mi! trebuie 20!!!!!
cangur ,zebra ,elefant,oaie ,girafa,urs ,camila, maimuta,sturt
multumesc! acuma sunt 21 de mamifere!
lup, cangur, zebra, caine, pisica, leu, tigru, urs, iepure, etc.
porc, cal, vulpe, tap, cerb, ren, cangur, taur, zebra, oaie, etc.

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-25T14:29:36+02:00
Cainele , cangurul , tigrul, leul , maimuta , delfinul ,  balena , ursul polar , hipopotamul ,
suricatele , liliacul , ursul brun , calul , pisica , sconcsul , cerbul , vaca , oaia , porcul , sobolanul ,ariciul , bursucul , caprioara , castorul , dihorul , mistretul , lupul etc .....
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T15:11:54+02:00
Ursul Polar.Ursul Brun Eurasian ,Ursul Tibetan,Balena 
1 5 1