Răspunsuri

2014-03-25T19:24:35+02:00
A mai ramas 37,6706. Sper ca ti-am fost de AJUTOR!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T19:58:35+02:00
Cantitatea totală de sânge sau mai bine spus inițiala e 8% din greutatea individului, în speță 64 de kg, (8/100)*64=5,12 L sange, el pierde 1,7 deci ramane in corp cu 3,42 L sangele contine 90% apa, deci apa care a ramas in sangele circulant este (90/100)*3,42=3,078 L
1 5 1