pai daca inveti dupa ce ti se preda lectia si apoi inainte de ora mai repeti odata totul va fi bine Ș))
Fii atenta cind profesorul preda tema,si fa unele insemnari...apoi acasa mai citeste de citeva ori tema,si o vei invata mai repede si mai bine ...si ca sa o inveti,trebuie si sa o intelegi

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T10:03:20+02:00
1. citesti lectia astfel incat sa intelegi
2. ieiun marker  si subliniezi ideile principale
3. dupa ce inveti ideile principale incerci sa extizi cu detalii
4. iei 10 la istorie
2 5 2
2014-03-25T10:03:46+02:00

incearca sa citesti de multe ori lectia si sa incerci sa o memorezi ;apoi cineva sa iti puna intrebari din ea
2 5 2