Răspunsuri

2014-03-25T09:39:16+02:00
170-60=110  110-8=102   102:2=51  170-110-51=9
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-25T09:54:51+02:00

a+b+c=170
a=60
b-c=8⇒b=8+c
60+8+c+c=170
68+2c=170
2c=170-68
2c=102
c=51
b=8+51
b=59
Verificare : 60+59+51=170

Metoda figurativa :
170-60=110

b.I____I
c.I____I+8

Suma este 110 . 
110-8=102 suma partilor egale .
102:2=51 ( nr. b )
51+8=59 ( nr. c )

Verificare : 59+51=110