Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T00:18:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
L=P.t=1.3600=3600J
LUCRUL MECANIC=PUTEREA MECANICĂXTIMP
3 4 3
2014-03-25T06:50:08+02:00
Deci daca puterea un motor  este 1 W, atunci lucrul mecanic efectuat de acesta intr-o  ora este 1W·60 =60 lucru mecanic
pân mi-ați răspuns am făcut-o eu și singur :D