Construiti patru enunturi in care cuvintele ,,un,, si ,,o,, sa fie articole nehotarate si numerale cardinale.
->cine imi zice 4 propozitii corespunzatoare cerintei dau cel mai bun raspuns...
->cine nu stie,nu raspunde

2

Răspunsuri

2014-03-24T23:22:24+02:00
Articole Nehotarate
O fetita scrie frumos.
Un baiat invata bine
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T23:22:39+02:00
,,O''
art .nehot
Am o cutie cu creioane
n.c
O doamna a condus masina

,,un''
art.nehot.
Mi-a facut un bine.
n.c.
Un domn merge pe strada

sper sa fie corect