Am nevoie la matematica , va rog sa imi rezolvati acea problema cu fractii :
Ana are de rezolvat mai multe probleme . Luni , ea a rezolvat 2 din numarul
10
total, marti a rezolvat 2 mai multe probleme , iar miercuri a rezolvat restul .
10

Ce parte reprezinta numarul problemelor rezolvate miercuri ?









De clasa a 4a , va roggggg!


2
ce parte reprezinta nr problemelor rezolvate luni si marti? 2/10+2/10=4/10 iar a 2 intrebarea de la problema
Comentariul a fost şters
asta e prima iar a 2 este ce parte reprezinta nr problemelor rezolvate miercuri?10/10-4/10=6/10
Comentariul a fost şters
pa

Răspunsuri

2014-03-24T22:52:35+02:00
2/10+2/10=4/10 cred ca asa este


Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T06:40:08+02:00
Miercuri ea rezolva 4 supra 10 deoarece :aduni 2 supra 10 cu 2 supra 10 si afli cat a rezolvat marti apoi aduni 4 supra zece cat a rezolvat marti+2supra 10 cat a rezolvat luni  =10 supra 10(un intreg). Apoi o sa-ti de-a 6 supra 10 =10 supra 10 . Apoi scazi 10supra 10 -6 supra 10 si o sa-ti de-a 4 supra 10