URGENT!!
iNDENTIFICATI PROPOZITILE CIRCUSTATIALE DE MOD DIN FRAZELE DE MAI JOS SI ARATATI CE PARTI DE VORBIRE DETERMINA:
DUPA CE S-A RIDICAT, a mers inainte ca si cand nu s-a imtamplat nimic .
Ma tem ca s-a oprit in parc , precum obijnuieste cand vine de la scoala .A intrat an curte fara sa fie vazut de vecinii care discuta aprins.
Este rau ca a plecat fara ca parintii sa fie anuntati .
Cu cat anveti mai mult si cu cat raspunzi mai des la lectie, cu atat notele tale vor fi mai mari. multumesc!!!

2
ms daca ma ajuti
oi sti da doamne sa sti
ms doamne

Răspunsuri

2014-03-24T22:55:03+02:00
A mers inainte(determina un verb..)
precum obisnuiesc
discutau aprins(determina un adjectiv)
sa fie anuntatii
nveti mai mult 
raspunzi mai des
vor fi mai mari(detremina un adjectiv)

Sper ca nu e gresit..scuze ca la unele nu am situ ce determina.
o am adaugata
a 2
gasisi
Este gresit pentru ca ce ai scris tu pe acolo nu sunt propozitii circumstantiale de mod.Fara suparare,CloKoRo ;)
am vazut eu astazi la scoala ca a gresit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T23:40:59+02:00
Propozitii de mod:
-ca si cand nu s-a intamplat nimic 
-precum obijnuieste cand vine de la scoala 
-fara sa fie vazut de vecini
-fara ca parintii sa fie anuntati
-cu cat inveti mai mult,cu cat esti mai atent la lectie
Determina un verb :)


Si la tine este gresit , doar -precum obisnuieste- este circumstantiala de mod, -cand vine de la scoala- este temporala.
Da,Asa e dar asta nu e o greseala ci doar o neatentie ..nu ca la el care a fost total pe langa subiect :D
Da,Asa e dar asta nu e o greseala ci doar o neatentie ..nu ca la el care a fost total pe langa subiect :D