URGENT!!!! RASPUNDETI LA URMATOARELE INTREBARI PE BAZA TEXTULUI "In pauza horia si dan imita lupta dintre doi eroi.din neatentie horia o loveste pe gabriela care se afla in apropiere, aceasta are nevoie de ingrijiri medicale.parintii gabrielei solicita scolii sa ia masuri disciplinare dar parintii baietilor sustin ca nu este drept pt ca a fost doar o joaca.
a)cine crezi ca are dreptate si de ce?
b)ce s.a intamplat in continuare
c)ce decizie ar fi trebuit sa ia conducerea scolii?

2

Răspunsuri

2014-03-24T22:38:56+02:00
Are dreptate gabriela pt ca nu e bine sai lovesti pe alti .
pai s-a luat masuri inpotriva lui Horia
ar fi trebuit sa-i cheme parinti lui Horia sa discute .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T22:52:05+02:00
A)Consider ca baietii au dreptate pentru ca nu si-au lovit colega intentionat.Nimeni nu este perfect si prin urmare nu trebuie sa fie pedepsiti chiar Asa rau,dar ar trebui sa fie mai atenti pe viitor.
b)Baietii si-au cerut iertare si au promis ca o sa aiba grija de-acum inainte.
c)Depinde de cat de grav a fost lovita fata.In caz ca este grav,ar trebui sa le scada baietilor un punct la purtare,in caz ca nu este atat de grav pot face munca in folosul comunitatii :)
1 5 1