Foloseau indiciile din natura: soarele; luna; steaua polara; muschiul, scoarta copacilor; intrarea în cuiburile păsărilor, culcuşurilor şi vizuinelor animalelor care sunt orientate spre sud; crucile de pe morminte sunt aşezate de regulă la capătul de vest al mormintelor; muşuroaiele de cârtiţă au găurile de intrare şi ieşire din pământ orientate spre nord.

Răspunsuri

2014-03-24T22:00:16+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T22:04:18+02:00
Prima variantă-Steaua Nordului (seara)-Tinand cont de pozitia acestei stele,ei puteau determina pozitia lor fata de pt.Cardinale
A doua variantă-Busola,pusă in circulatie de mai multe popoare in secolele 13-14,in timplu marilor descoperiri geografice,cand s-a raspandit navigarea.
1 5 1