Intr-un autobuz se afla 45 de persoane.La prima statie coboara o persoana,iar la fiecare din opririle urmatoare coboara cu cate o persoana mai mult decat la oprirea precedenta.Dupa cate opriri autobuzul se goleste stiind ca nu mai urca nicio persoana?

2

Răspunsuri

2014-01-15T20:04:22+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-15T20:10:18+02:00
1. 45-1=44
2. 44-2 =42
3 43-3 =40
4 40-4 =36
5 36-5 =31
6 31-6=25
7 25-7=18
8 18-8=10
9 10-9=1

Mai ramane o singura persoana in autobuz si ala e cel care il conduce. Deci dupa 9 statii se goleste

1 5 1