Cum se zice in engleza 'imi pare rau ,dar cred ca te pot ajuta cu asta'

2
Cred....
Comentariul a fost şters
ciudat
Comentariul a fost şters
Cred ca se traduce in engleza: I am sorry, but I think I can help you with this.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T21:41:51+02:00
,I*m sorry,but i think I can help you with this.,
1 5 1
2014-03-24T21:42:55+02:00
I'm sorry,but i think i can help you with this.
Ai uitat de ,can, (pot.)
am editat : )
I'm sorry but I can not help you with that
Comentariul a fost şters