Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T21:54:44+02:00
Fiecare persoana isi petrece pe bancile scolii o perioada semnificativa din viata. Primii 18 ani din viata noastra sunt marcati de studiu, de scoala. Aici deprindem scrisul, cititul, socializarea dar si multe altele.In interactiunile cu ceilalti, profesorul este persoana care seamana in elevii sai nu numai cunostinte, dar si primele atitudini. Atitudini fata de propria persoana, fata de scoala, fata de oameni si de lumea inconjuratoare.Dupa familie cel mai important personaj din viata noastra ramane profesorul. Acesta are datoria morala de a ne indruma pe drumul cel bun in viata, pe drumul care ni se potriveste cel mai bine. Profesorul este singurul care poate face studiul atractiv, ne poate face sa venim de placere la scoala, iar nu materia stufoasa, foarte aglomerata pe care o impun cei din minister.In functie de abilitatea acestuia de a ne atrage, eu l-as identifica pe profesorul ideal ca fiind o persoana calda, cu limbaj calm care in acelasi timp trebuie sa impuna si respect in randurile elevilo
2 5 2
2014-03-24T21:58:01+02:00
Deci.. ce te-ar invata profesorii... in scopul de a face o diferenta reala in viata ta... hmmm poi ceva.. invata sa lupti mai mult pt. ceea ce-ti doresti.. sau... nu te da batuta niciodata ! :D
1 5 1