La un magazin s-au adus 936 m de panza .In prima zi s-au vandut 7050 dm , restul in urmatoarele doua zile.Afla cati centimetri de panza s-au vandut in fiecare din celelalte doua zile, stiind ca in ziua a treia s-au vandut cu 105 m mai mult decat in a doua ? REZOLVARE: va rog mult ajutatima !

2

Răspunsuri

2014-03-24T21:36:51+02:00
Ai 936 m panza.in prima zi s au vanddut 7056 dm.transformam 7056dm in m si ne da 705,6 m vanduti in prima zi.restul adica 230,4 cat au mai ramas pt ca am scazut din numarul totatl de panza pe cel vandut in prima zi adica 705,6 m
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T07:11:36+02:00
7050 dm=705m  936-705=231 
231-105=126   126:2=63 min ziua2   63+105=158m in ziua 3 acum transformam in cm
705m=70.500 cm  ziua 1
63m=6300 cm  ziua 2
158m=15800 cm  ziuz3
11 3 11