Cum se zice in engleza mie foame vreau pizza e mancarea mea preferata si e speciala pentru mine pentru ca nu stiu cum se face

2
:D
bbbggggggggggg/....///////....
I'm hungry.I want pizza,it's my favourite food and it's special for me.
as they say in English I'm hungry pizza is my favorite dish and it's special for me because I do not know how to do
Cred ca se traduce: I am hungry I want pizza is my favourite food and is special for me because I don't know how to do it.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T21:08:47+02:00
Im hungry, i want pizza, is my favorite food and she is special for me. (Scuze daca nu am scris foarte bine, nu prea ma pricep la engleza, am incercat doar sa te ajut) :)
Cauti intrebari si le raspunzi, dar la intrebari nu trebuie nimeni sa fii raspuns.
pune tu mai multe intrebari
a da si pe mn ma chiama stefan
Shh, este cam ,, ilegal ,, :)) Hai ca eu am iesit, noapte buna. :)
pa noapte buna
2014-03-24T21:08:56+02:00
I'm hungry.I want pizza,it's my favourite food and it's special for me.