Răspunsuri

2014-03-24T21:01:42+02:00
V=l^3  (latura la puterea a 3-a) adica V= 8 cm3
Imi explici de ce ai facut asa?
asa cum? asa e formula latura la puterea a treia, in clasa a cincea se fac puteri din cate stiu
da se fac merci
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T21:05:06+02:00
Banuiesc ca esti la clasa a V-a.

V_{cub}=l^3

Deci cubul tau are volulmul V=2^3=8\ cm^3
explicami un pic cum ai aflat rezultatul si da sunt in clasa5
Imi explici? :)
2 la puterea a treia insemna 2x2x2=8
merci