Imi pote zice cineva:
2 fluvii din franta
2-3 lanturi muntoase
2-3 obiective turistice
si vecini frantei?

2
2 fluvii : Loire et Sena ...Lanturi muntoase :M. Alpi et M. Pirinei ...Obietive turistice : Turnul Eiffel ,Le mur de Je T'aime , et Catedrala Notre Dame ....Vecinii Frantei : au nord La Manche et la Merd du Nord , a l'ouest :l'Ocean Atlantique ; au sud la Mer Mediterene et l'Espagne ; a l'est :La Beljique ,le Luxemburg,l'Allegmane et l'Italique

Răspunsuri

2014-03-24T21:02:15+02:00
Ronfluvii:Sena,Loire,Garone,

arcul de triunf
triumf
si lanturi muntoase
sunt
Muntii pirinei si MUntii Alpi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T21:04:52+02:00
2 fluvii din franta:Sena si Ron
2 lanturi muntoase:M Pirinei si M.Alpi
2 obiecte turistice din franta:Parisul si Turnul Eiffel
vecinii frantei:Luxemburg(N-E), Germania si Elvetia(E) Italia si Monaco(S-E) M Mediteraneana,Spania si Andora(S) si O.Atlanic(V).
Sper ca te-am ajutat.

2 fluvii din franta:Sena si Ron
2 lanturi muntoase:M Pirinei si M.Alpi
2 obiecte turistice din franta:Parisul si Turnul Eiffel
vecinii frantei:Luxemburg(N-E), Germania si Elvetia(E) Italia si Monaco(S-E) M Mediteraneana,Spania si Andora(S) si O.Atlanic(V).
Sper ca te-am ajutat.