Imi puteti clarifica si mie ceva?as avea nevoie de gruparile chimice cu tot cu valentele lor la care ma cam incurc ?ma puteti ajuta va rog?

2
NO3 si astea
da parca are valenta 1
NO3 cu valenta 1 CO3 cu valenta 2 si astea nu?
da ma poti ajuta te rog?
OH-VALENTA 1, SO4-VALENTA 2, CO3-VALETA 2, NO3- VAALENTA 1, NH4-VALENTA 1, PO4-VALENTA 3

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T20:42:38+02:00

OH-hidroxid cu valenta 1

NO3-azotat cu valenta 1

CO3-carbonat cu valenta2

SO4-sulfat cu valenta 2

PO4- fosfat cu valenta 3

13 3 13
2014-03-24T20:52:26+02:00


OH-val 1

CO3-val 2

SO4-val 2

NO3-val 1

PO4-val 3

4 3 4