Răspunsuri

2014-03-24T20:45:07+02:00
Turcime- sa format prin derivare cu sufixul 'ime' de la cunvantul de baza turc
fugar-s-a format prin derivare cu sufixul ar, de la cuvantul de baza fug
soimeste- s-a format prin derivare cu sifixul este, de la cuvantul de baza soim
izbit--s-a format prin derivare cu sufixul t, de la cuvantul de baza izbi
deolalta-s-a format prin derivare cu sufixul olalta , de la cuvantul de baza de
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T20:45:34+02:00
Vuiet-prin compunere de la verbul "a vui"
turcime-prin derivare de la cuvantul de baza "turc" + sufixul "ime"
a invrajbi - prin compunere de la substantivul "vrajba"
izbit - prin compunere de la verbul "a izbi"
degraba -prin derivare de la cuvantul de baza "graba" + prefixul "de"
tarie- prin derivare de la cuvantul de baza "tare" + sufixul "ie" ,dar poate fi si prin compunere
fire-prin derivare de la cuv.de baza "fir" + sufixul "e"
a zori-prin compunere de la "zori"
fugar-compunere de la verbul "a fugi"
soimeste- prin derivare de la soim + sufixul "este"
grabit-derivare de la "graba" + sufixul "it"
32 4 32