Traduceti-mi si mie din engleza in romana : got up at 5.00 am today again! Went back to the Alice and then flew t Cairns . had a quick look around the town . Tom hired diving equipment . tomorrow we're going on a boat trip to the great barrier reef . can't wait ! how long have we been here for a month

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T20:25:29+02:00
M-am trezit la ora 5 dimineata din nou. Am plecat la Alisa si apoi am zburat spre Cairns (? se are in vedere orasul din Australia?). Daca sa traducem cuvint cu cuvint va fi Am avut o scurta privire in jurul orasului, deci va fi ceva de genul, am privit orasul repede. Tom a inchiriat echipament pentru diving (scufundari). Miine vom pleca intr-o excursie cu barca la marea bariera de corali. Nu pot astepta! Cit de mult suntem aici. De o luna. 
2 5 2
2014-03-24T20:53:25+02:00
Mam trezit la 5:00 azi din nou! S-au întors  Alice și apoi am zburat catre Cairns. am avut o scurtă privire în jurul orașului. Tom a inchiriat echipament pentru scufundări. mâine vom merge intr- o excursie cu barca la marea bariera de recif. nu mai pot aștepta! cât timp am de când am fost aici? o lună.
1 3 1