La o sursa de tensiune U=220V se conecteaza patru becuri, ca inLa o sursa de tensiune U=220V se conecteaza patru becuri, ca in figura alaturata cu puterile inchise pe soclurile lor. Sa se afle:
a. intensitatile curentilor prin cele doua ramuri
b. rezistentele becurilor
c. tensiunea indicata de un voltmetru ideal conectat intre punctele A si B
d. energia absorbita de becuri in t=4 minute.

2

Răspunsuri

2014-03-24T20:17:46+02:00
Si eu a trebuit sa fac un proiect ceva de genul , doar ca nu trebuia sa fac rezolvarea 
of, of...si nu stie nimeni sa o rezolve...imi trebuie maine pe la ora 9 :((
pai du-te mai dimineata la scoala si intreaba daca cineva a rezolvat si copii si tu
:)) era planul B
acum e planul a :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-25T00:15:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P=P1+P2=40W+60W=100W(pe o ramură)
I=P/U=100/220=0,45A(intensitatea curentului prin f iecare ramură)
R1=P1/I²=195,57OHMI
R2=P2/I²=293,36OHMI
W=U.I.t=220.0,9.240=47520J
1 5 1