Va rog cine stie sa rezolve problemele:
1.MARIA SI NICU AU 8 SI RESPECTIV 12 ANI.PESTE CATI ANI VOR AVEA IMPREUNA 30 DE ANI?
2.MARIANA A GASIT O CARTE VECHE DIN CARE LIPSESC MAI MULTE PAGINI.LA LOCUL UNDE LIPSERSC PAGINI ,NUMARUL PAGINII DIN STANGA ESTE 34 SI AL CELEI DIN DREAPTA ESTE 55 .CATE PAGINI LIPSESC?
3.CELE PATRU SURORI FLORESCU AU CATE UN FRATE .CATI COPII ARE FAMILIA FLORESCU?

2

Răspunsuri

2014-03-24T20:12:23+02:00
1.peste 5 ani 
8+5=13
12+5=17
17+13=30
3.cinci copii va avea familia florescu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T20:16:31+02:00
1. M=8 ani N=12 ani
   M+x+N+x=30     x=?
   8+12+2x=30          20+2x=30      2x=10    x=5
                   R: peste 5 ani
3. 4+1=5 copii
2. de la 34 la 55 avem (55-34)+1=21+1=22 pagini
                                     R: lipsesc 22 pagini (11 file)
1 5 1