Răspunsuri

2014-03-24T20:04:07+02:00


se scalda in apa limpede ca lacrima.

preotul scalda pruncul in cristelnita.

se scalda in multe laude.

se scalda in mare de dimineata.

se scalda de iubire in inima lui


VREAU 10 PROPOZITII
pk
DE ACEEA AM DAT SI PUNCTAJ MARE
ok
VREI sa-mi dai raspunsurile 10 te rog !!???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T20:13:03+02:00
Andrei se scalda in raul de langa casa.
Se scalda in laudele tuturor.
Preotul scalda pruncul in apa din cristelnita.
Se scalda de iubire in inima lui.
Romania este scaldata la sud de catre Dunare.
Vor merge la scaldat duminica asta.
Sa nu te scalzi in apa rece!
Nu te scalda in increderea celorlalti pentru ca ai sa-i pierzi.
Scalda-te in bunatatea lui, dar nu profita.
Inima i se scalda in bucurie
8 4 8