Răspunsuri

2014-03-24T19:56:30+02:00
Rezolvare: 7x+7=6x 7x-6x=7 x=7; 3x+3+6=-18 3x=-27 x=-9

nu e corect pt ele trebuie sa fie echivalente adica egale
7(x+1)=6x
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T20:00:05+02:00
7x+7=6x
7x - 6x= -7
x= -7
si a doua
3x + 3 - 6= -18
3x - 3 = -18 
3x = -15
x = -15/3
x = -5
Nu am inteles prea bine.. sunt 2 ecuatii diferite sau un sistem...


la a doua am gresit .. e +6 nu am fost atent si x= -7
acuma e corect
e perfect
asa imi da si la raspunsuri in culegere
ms mult