Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T19:55:47+02:00
A manca pamantul = a fugi
a da scapare  = a elibera 
e groaza si vai = e greu 
gloata = multime,grup
pagan = turcesc 
2014-03-24T19:57:30+02:00
Multimea pagana ⇒ gramada de oameni fara suflet (rautaciosi)
gloata⇒multime, ceata
e groaza si vai⇒ imspaimantare
a manca pamantul⇒a lua-o la fuga
a da scapare⇒ a desprinde.
mult succes!
1 5 1