Salut!As vrea si eu sa stiu care sunt personajele secundare,principalul il stiu,si mai spunt unele care apar mai putin in fine....Din Amintiri din copilarie - Pupoza din tei
Deci
Principal - Nica
Secundare - ...
Si cealalta denumire care vreau sa o amintiti .... -
Va rog cat de rapid :X

2

Răspunsuri

2014-03-24T19:59:08+02:00
Personajele secundare sunt.Smaranda ( mama), Ion, Vasile si matusa Marioara.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T20:00:56+02:00
Matusa,unchiul,mama.tatal,omul aruia a vrut sa ii vanda pupaza la targ........
1 5 1