Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T19:53:39+02:00
A finisa = A executa ultimele operatii aupra unui produs sau a unei lucrari, pentru a le da forma sau aspectul definitiv.






4 5 4
2014-03-24T19:54:20+02:00
Pai finisarea este de mai multe feluri 
dar finisarea este actiunea in care termini ceva 
pai de ce ai mai pus-o
ntrebarea daca e simpla
intrebarea
Comentariul a fost şters
:))