Răspunsuri

2014-01-15T18:36:23+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Roman- romanesc
inima-inimos
pamant-pamantesc
femei-femeiesc
cantece-cantaret
Sper ca ti-am fost de ajutor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-15T18:38:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Roman-romanesc,romania
inima-inimos
pamant-pamantesc,pamantos,impamantit
femeie-femeiesc,feminin
cantece-cantaret
obicei-obiceiurile
grai-grait

roman-romanesc,romania
inima-inimos
pamant-pamantesc,pamantos,impamantit
femeie-femeiesc,feminin
cantece-cantaret
obicei-obiceiurile
grai-grait