Răspunsuri

2014-03-24T19:14:41+02:00

poveastea poate avea un final fericit.

iepurasul a ramas impreuna cu cei din casa pana la adanci batraneti.

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T19:17:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Copiii au mers cu iepurasul la casa acestuia. S-au bucurat cand au vizitat-o si erau uimiti cat de frumos aranjase iepurasul. Dupa ce copiii l-au vizitat, iepurasul le-a adus lor si lui mos Andrei cate o floare. Mos Andrei a regretat ca a fost nedrept cu el. Toti au ramas prieteni buni si se viziteaza unul pe celalalt.
9 4 9