Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T19:14:26+02:00
20 x 10 + 1466 + 645 - (2+567)=
200+1466+645-569
2660+645-596
3305-596
2709
Mulțumesc !
Suma a doua numere este 312 , iar dacă se imparte unul la celalalt se obtine catul 2 si restul 12 . aflatinumerele "
Nu există rezultate
Codus de
Căutare personalizatăNu ai găsit răspunsul corect?Pune o întrebare
2014-03-24T19:16:25+02:00
20 X 1 466 +645-( 2 + 567 ) =
20 X 1 466 +645-     569      =
20 X 1 466 +    76              =
20 X      1 542                  =
  30 840