Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T19:04:21+02:00
Era un iepuras care sa dus la targ sa-si cumpere ciubote pentru iarna.In drum spre targ se intalni  cu un caine.In drum spre targ se opri la un han impreuna cu cainele.Acesta comanda mancare foarte multa si il lasa pe iepuras sa plateasca.Iepurele de ciuda ii fura ciubotele  si fugi.
sper ca ti-am fost de ajutor :)
31 3 31
2014-03-24T19:06:56+02:00
Era o zi frumoasa de primavara..eu si sora mea ne-am gandit sa merge in padure la o plimbare.. Cand am ajuns in padure acolo am gasit un iepuras ranit la un pici.. Cand lam vazut l-am luat acasa si l-am dur repede la doctorul veterinar.. Doctorul a spus ca nu este grav ,dar il va tine el pt. Cateva zile. Dupa 3 zile m-am dus sa vad cum este iepurele ,cum se mai simte . rana ii trecuse iar doctorul a spus ca pot sa-l duc din nou la casa lui .. De atunci ,din ziua aceea nu pot uita fapta care i-am facut-o iepurelui.. 

Sper ca te-am ajutat .. 
31 4 31