Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T19:00:16+02:00
Invatam ca nu conteaza cat de bogat esti ci cat de bun esti la suflet..degeaba esti bogat si rau la suflet..mai bine sarac si cu o inima mare..care sa ajuti pe toata lumea dupa posibilitati.
10 4 10
2014-03-24T19:12:55+02:00

niciodata nu trebuie sa faci diferente isntre o persoana sau alta

intre un sarac si intre unu bogat.

10 4 10