Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T18:44:21+02:00
Selectează tu: - Salut Sebastian! Bine ai venit acasă, mi-a fost dor de tine! spuse căţelul lătrând bucuros de revederea stăpânului. - Bună Grivei! Şi tu mi-ai lipsit mie. Ce ai făcut cât ai stat singur în casă? - Ca de obicei, am păzit casa. Am auzit nişte paşi suspecţi pe scara blocului... - Era un hoţ? întrebă copilul puţin speriat. - Nu, era doar un vecin, spuse cu dezamăgire căţelul şi adăugă: - Tu ce ai făcut azi la şcoală? - Am citit compunerea despre câinele meu, adică despre tine, replică voios elevul. - Şi cum a fost? - Foarte bine! După ce am citit textul am primit aplauze din partea tuturor colegilor de clasă, spuse mândru copilul. Iar doamna învăţătoare m-a felicitat. - Ştiam eu că va fi bine, doar te-am ajutat şi eu, mârâi bucuros căţelul dând din coadă cu rapiditate. - Grivei, tu ai mâncat ceva astăzi? - Nu am mâncat, te-am aşteptat să te întorci de la şcoală, spuse şiret căţelul, gudurându-se pe lângă picioare lui Sebastian. - Ce figură eşti măi Grivei, spuse râzând copilul. Uite colea bolul tău, se văd urme proaspete de mâncare. Mare mâncăcios mai eşti! - Sebastian, sunt în creştere, am doar 1 an, am nevoie de multă mâncare, bodogăni căţelul în timp ce se învârtea prin cameră cu coada între picioare. - Bine, bine... hai să mâncăm. Dar am şi eu o rugăminte! Trebuie să scriu o compunere pe mâine despre viaţa animalelor. Mă ajuţi? - Mai încape vorbă?! Am nişte poveşti despre viaţa mea de câine … spuse căţelul şi căzu pe gânduri. - Hai Grivei nu te mai plânge că nu ai o viaţă atât de rea cu mine ca stâpân. - Nu Sebastian! Tu eşti un stăpân bun, dar înainte de tine am avut un stăpân rău, care mă bătea şi nu-mi dădea să mănânc când vroiam, spuse căţelul cu capul în pământ, dar privindu-l pe Sebastian cu coada ochiului.
3 4 3
2014-03-24T18:44:40+02:00
-cine esti?
-eu sunt azorel, dar tu?
-eu sunt nicusor.
-bine atunci ,nicusor vrei sa imi arunci mingea ?
-sunt de acord.
-mergem pe pajiste ?
-desigur.
si am plecat spre pajiste.
1 5 1