Răspunsuri

2014-01-15T18:13:23+02:00
Raspunsul final va fi 24 :)
20
fd
pai da dar nu stiu rezolvarea
e 25 nu 20
multumesc dar poti sa mi explici cum se face??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-15T18:16:57+02:00
(16+46+13+16+9):4                                                                                                    (62+29+9):4
  (91+9):4                                                                                                                      100:4=25