Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T18:21:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Rezolvare:
1)  cati pomi sunt in livada?
3 pe 8 din 240=240 : 8 x 3= 90 meri
3 pe 10 din 240= 240:10 x 3= 72 peri
240-90-72= 78 ciresi.

22 4 22
2014-03-24T18:31:01+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
M+p+c=240
m=240:8*3=30*3=90
p=240:10*3=24*3=72
c=240-(90+72)=
c=240- 162
c=78


6 4 6