Va rog frumos sa imi rezolvati si mie urmatoarea problema:
La o librarie s-au adus 564 de caiete. In prima zi s-au vandut patru supra sa se din ele, a doua zi doi supra sase din rest.
Cate caiete au ramas pentru a treia zi? Ce fractie reprezinta restul de caiete?

2
4/6*564=2256/6=376
2/6*376=376/3 aceasta este restul de caiete

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T18:15:13+02:00
546-4=542 Prima zii
542-2=540 A-2-a zii
540 caiete au mai ramas
1 5 1
2014-03-24T18:22:02+02:00
Nu se poate pentru ca nu inteleg ceva ,tu cum ai scris nu se intelege tot .rescrie problema pentru a se intelege.
Eu am scris bine
sa stii ca patru supra sase este o fractie la fel ca cealalta