Suma a 4 numere este 133.Aflati numerele stiind ca I nr. este egal cu suma dintre al II-lea si alIII-lea nr,al II-leanr. este de 2 ori mai mic deca al III-lea nr,iar al IV-lea este cu 3 mai mare decat un sfert din al III-lea nr.

2

Răspunsuri

2014-03-24T18:18:04+02:00
133+133=266
266:2=133
133:4=33.25
iti da cu virgula,si mai bine imi arati prin intrebari
te rog frumos(:
mai mult de atat nu stiu.
ok!Dar problem
ok! nu este nimic;)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-24T18:26:04+02:00
a.I____I____I____I____I____I____I
b.I____I____I
c.I____I____I____I____I
d.I____I+3

 Suma este 133 . Aflam suma partilor egale .
 133-3=130
 130:13=10 ( o parte sau un segment )
 10x6=60 ( numarul a )
 10x2=20 ( numarul b )
 10x4=40 ( numarul c )
 10+3=13 ( numarul d )

 Verificare : 60+20+40+13=133
1 5 1