Răspunsuri

2014-03-24T18:10:27+02:00
In primul rand noi traim datorita faptului ca avem o alimentatie sanatoasa sau mai putin sanatoasa. Nu e ok daca traim cu conceptul ca traim sa mancam . trebuie sa mancam doar pentru a trai !:)
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T18:13:35+02:00
Aceasta expresie se refera la faptul ca oamenii ar trebui sa manance ca sa traiasca nu sa traiasca ca sa manance asta pentru ca din cele mai vechi timpuri multi traiau numai  ca sa manance.
mult succes!
2 3 2