"Prin frumusetea naturii,al corului de pasarele si datorita razelor trandafirii de soare care evadeaza din marele ghem de pe cerul curat ca lacrima,ai spune ca ceea ce vezi este desprins dintr-un basm." :-??

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T17:44:59+02:00
Pentru inceput poti spune ca ai mers cu parintii tai la padure.te jucai cu mingea si s-a dus in padure din cauza unei lovituri prea puternice.cand te-ai dus sa o iei ai descoperit un loc minunat.acolo animalele zburdau libere;fauna cuprindea niste flori extraordinare colorate in mii de culori.
de aici poti continua tu.
5 4 5
  • Utilizator Brainly
2014-03-24T17:47:19+02:00
                                                     Gradina scolii 

Plan de idei 

1. Cand si cu ce prilej ai privit cu multa atentie gradina scolii ? ( anotimpul , momentul zilei )

2. Cum ti s-a infatisat gradina ? ( cerul , lumina soarelui , pomii , florile , iarba , pasarelele , adierea vantului , gazele etc )

3. Ce colt ti-a atras mai mult atentia ? De ce ?

4. Cu ce impresii ai plecat ? ( ti-a placut plimbarea ? de ce ti-a placut ? ai fi vrut sa mai ramai ? de ce ? )

Ex . de inceput :

 Este luna martie . Suflarea calda a primaverii trezeste la viata intreaga natura .
2 4 2