Răspunsuri

2014-03-24T17:21:41+02:00
Mai  putin bun decat tortul.

La fel de bun ca marul.

Mult mai bun decat o inghetata

Este mai bun bun decat  tortul
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T17:23:11+02:00
G.pozitiv: El este un om  bun.
G.comparativ:a)de superioritate-Tata e mai bun ca bunelul la sah.
b)de egalitate-Profesorul nostru e tot asa de bun ca tata.
c)de inferioritate-El pare mai putin bun decit Ion.
G.Superlativ:a)absolut-Tata meu e un om foarte bun.
b)relativ-Imi face placere sa vorbesc cu cel mai bun elev din clasa.