Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-24T17:12:03+02:00
Sper ca te-am ajutat
Comentariul a fost şters
stiu;)) mersi...
Comentariul a fost şters
  • Utilizator Brainly
2014-03-24T17:12:53+02:00
a.I____I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I____I

 Suma este 56 si avem 8 parti egale deci aflam o parte sau pe "b"
  56:8=7 ( numarul b )
  7x4=28 ( numarul a )
  7x3=21 ( numarul c )

Verificare : 28+7+21=56
nu mai raporta aiurea
Comentariul a fost şters
dupa ce-mi raportezi raspunsul vrei sa-ti fiu prietena ? :)))
Comentariul a fost şters
:D